• üzüntü bunalım ve kederin insana kattıkları

    36.
    Kattığı şey erken yaşlanmak olabilir. Buna iyimser bir yaklaşımla olgunlaşmak da diyebilirsiniz tabi. Sonuçta 25 yaşındayken 50 yaşında hissedeceksiniz.

    Ağaran saçlar
    Mide spazmları
    Uykusuzluk
    Baş ağrısı
    Asosyallik
    Depresyon
    Kaygı bozuklukları
    mutsuzluk
    Ve
    Yaşam kalitesinde düşme ile birlikte..

    Siz en iyisi üzüntü, bunalım ve kedere yakalanmamaya çalışın.

    Yaşama sevinci kötü bir şey değildir arkadaşlar. insanlar mutluyken de olgunlaşıp hayatı öğrenebilir.
    48 ... heureux et calme ciel
  • bunu okuyacağını bilsen ona ne söylerdin

    1286.
    Arada çaktırmadan laf sokuyorum zaten, hani kazara görür de okur diye, gizli gizli şifreler saklıyorum entrylerime * ahahahaa *

    Hiç işim yok tabi * şimdi o düşünsün, ironi mi yaptı gerçek mi diye * çok komik geldi bu fikir ya, gülüp duruyorum.

    Siz yazın abi başkalarına. Bu entry tamamen benimle alakalı, öyle boş bulunup yazdım işte *
    35 ... heureux et calme ciel
  • bir şeyi özlemek ama neyi özlediğini bilmemek

    1.
    --spoiler--

    insan vücudu 3 ana unsurdan oluşur. Bir tanesi yapısal elemanlar. Yani kaslar, bağlar, damarlar ve sinirler. Bir tanesi kimyasal maddeler, organlar ve beyin arasındaki iletişimi sağlayan yapılar. Bir de ruhsal dünyamız var.

    insanın canının bir şeyler istemesinin bu üçünden kaynaklanan çeşitli sebepleri olabiliyor.

    Örneğin, büyük bir ameliyat geçirmiş bir insanda, kaslarda ve bağlarda önemli derecede oluşan hasarların sonucu, bunların onarılması için kişide et türü gıdalara karşı aşırı bir iştah artışı olabiliyor.

    Yine psikolojik durumuyla ilgili olarak çok yakın zamanda birinin kaybedilmesi, işinin kaybedilmesi gibi mutsuzluğa yol açan şeyler, mutluluk verecek gıdalara karşı iştaha yol açabiliyor. vücuttaki bazı kimyasal maddelerin azalması bu kimyasal maddelerin yoğun olduğu gıdalara karşı, kişiyi yönlendirebiliyor.

    --spoiler--

    Yine konuyla alakalı olarak, Bilmediğiniz Birini veya bir şeyi özlemeniz de duygusal bir boşluğun(açlığın) veya uzun süreli bir yalnızlığın sonucu ortaya çıkmış olabilir. bu yönünüzü doyurmaya çalışmalısınız. tıpkı yukarıdaki alıntıda anlatıldığı gibi.
    47 -2 ... heureux et calme ciel
  • minibüste uçan tekmeyle yaşlı kadına saldıran kız

    9.
    Sinirlerine hakim olamayan biri kadar basit bir insan yoktur. Sonuna kadar izleyemedim. Hiç hoşlanmıyorum canavar gibi sağına soluna saldıran insanlardan. Erkek olsun kadın olsun farketmez.

    Saçmalık.
    54 ... heureux et calme ciel
  • ben bu yazıyı tanrı ya yazdım

    1445.
    29 mayıs 2017
    5 haziran 2017
    4 temmuz 2017 yi bana yaşattığın için teşekkür ederim. Acının insanı olgunlaştırdığını biliyorum. Bunu çok defa tecrübe ettim.

    Özellikle 4 temmuz acı dolu ama bir o kadar da kemal noktası bir gün oldu benim için. 10 yaş olgunlaştım o gün. Beni sevdiğini hissediyorum * verdiğin sıkıntılarla bile iyiliğimi istediğini görüyorum. Zaten taşıyamayacağım yükü bana vermezsin biliyorum.

    Bana güzel günler göster, tüm iyi insanlara. Ve bugün yeni kararlar alacağım, lütfen mahcup olmayayım. Bana yardım eder misin, yine?
    48 ... heureux et calme ciel
  • mutlu nasıl olunur

    84.
    Yürüyüş yaparak *

    Fazla kilolarınız varsa verirsiniz
    Form tutarsınız
    Güneş ışığı ve oksijen çok iyi hissettirir
    Kalbiniz mutluluktan uçar
    Zihniniz dağılır

    Daha ne olsun, valla ben mutluluğu bu şekilde yakaladım. her gün yaklaşık 10km yürüyorum. Çok iyiyim *
    49 -2 ... heureux et calme ciel
  • özgür hissetmek

    5.
    Duygularım benim sahibim değil.

    Duygularımın beni yönetmesi kendimi yetersiz ve kısıtlanmış hissetmeme neden oluyor.

    Saplantılı düşünce gibi bi sorunum olmadığı için benim derdim duygusallığım.

    Duygularımla hareket etmediğimde daha özgür hissediyorum kendimi. Çok kolaymış gibi görünse de bir nefretin, aşkın, korkunun, endişenin, kıskançlığın kontrolü zordur. Duygular konusunda otokontrolü sağlamak duygusal yönü ağır basan insanlar için büyük başarıdır. Ve daha özgür hissettirir.
    41 -2 ... heureux et calme ciel
  • günaydın sözlük

    2557.
    Gününüz mutluluk ve başarıyla dolsun hanımlar beyler.

    içimden geldi ansızın;
    Herkese günaydın *
    34 -1 ... heureux et calme ciel
  • düşünmekten uyuyamamak

    109.
    Hayatımın en büyük aptallığıdır bu.

    Sorunlarımı çözemeyip uyuyamadığım zamanlarım oldu. Kendime çok kızıyorum. acizlikten başka bir şey değilmiş.
    41 -5 ... heureux et calme ciel
  • iyi insan

    136.
    Yalan söylemeyen insandır demek istiyorum ben.

    Bana en büyük kötülüğü yalan söyleyenler yaptı.
    42 ... heureux et calme ciel
  • itaat

    12.
    içimdeki canavarı çoğunlukla öldürdüğünü düşünüyorum.

    Tamamiyle beni bana bırakırsanız asi herifin tekiyim. Ama bir anneye, amire, sevgiliye itaat duygusu üzerimdeki sorumluluğu bir nebze azaltıyor gibi. Rahat ettiriyor. Garip bi duygu ya. Tam anlatamamış olabilirim şimdi.

    15 km yürüdüm bugün. Yorgunum biraz.
    35 -3 ... heureux et calme ciel
  • hayatın amacı

    238.
    iyi bir insan olmak benim için. başkalarını üzen, başkalarına zarar veren insanlardan nefret ediyorum.

    Bugün uzun yoldaydım. Küçük yeğenim yola çıkmadan karnıma sarılıp dayıcım sakın ölme dedi. Yolda güldük eğlendik ama aklımın ucunda hep ölüm dürttü durdu beni. Bir gün çürüycem. Bu yani.

    Dedem çok iyi bir insandı. Herkes onu iyilikleriyle hatırlar. Şu fani dünyada bırakabileceğimiz en güzel eser bu değil mi ya?
    51 -2 ... heureux et calme ciel
  • yazarların şu an dinlediği şarkılar

    42998.
    Doğukan manço- binlik demlik

    https://youtu.be/cDSBiYgtB6s

    Söz beklemeyin ama ritim harika * kardeşimle yoldayız, kopuyoruz * dinleyin bayıldım..
    31 ... heureux et calme ciel
  • sevmediğiniz özellikleriniz

    253.
    Çok merhametliyim.

    Başkası olsa onca şeye, hayatını darmadağın ederdi onun. Kıyamıyorum. B*k vardı ondan, evet.

    Hatırlamamak için kırk takla atıyorum. irademe hayranım. Bu özelliğimi de sevmiyorum. Psikopatça kahkaları neden bende atamıyorum?
    53 -5 ... heureux et calme ciel
  • aşık olmamak için yapılması gerekenler

    66.
    Alıcıları kapalı tutmak.

    Örnek vereyim. Bir kuzenim var. Aramız çok iyi, konuşuyoruz sık sık. 29 yaşında. 1.73 boyunda, kumral, mavi gözlü güzel bir kızdır. En son 17 yaşında aşık oldu. Sonra kalbinin kapılarını bir kapattı, pir kapattı . Kariyer istedi. iki üniversite okudu. Çalışıp para kazandı. istanbul' da tek başına stüdyo bir daire aldı. Kendisiyle yakınlaşmak isteyen erkekler oldu. Ama o açıkca reddetti, düşünmediğini söyledi. Arkadaşları oldu elbette ama aşık olmadı yıllarca kimseye. Bu yıl izin verdi kalbine. Ve şimdi aşık. Görüşüyorlar.

    Yani istemezseniz aşık olmuyorsunuz * aslında bu elinizde.
    61 -10 ... heureux et calme ciel
  • sözlük yazarlarını üzen şeyler

    167.
    Arada bir gelen, bana zararı dokunan birini üzme isteği.

    Çok can yakıcı fikirler gelip geçiyor aklımdan. Ama gel gör ki birini üzme isteği beni üzüyor. Bunu yapmak istemiyorum. Çünkü bu yapıda bir insan değilim. intikam, kin vs hiç bana göre şeyler değil. Ama o zat ı muhterem (!), ben ona sihirli bi dokunuş yapmazsam bu kafayla ölüp gidecek. başka insanlara da zarar vermesini istemiyorum, tek derdim bu.

    Bazı insanlar çok bencil. Çoook aşırı bencil.

    Süper kahraman kostümümü getirin ulen * şu herifi bir uzaya fırlatıvereyim olma mı * ahahaaa * güldüm ya.. abi kötü olmak çok zor bişi ya. insanlar nasıl bu kadar kolay kötü olabiliyorlar??? Haklı bir intikamı almaya vicdanım el vermiyor.

    Bak efkarlandım. Bi kahve yapim *
    45 -4 ... heureux et calme ciel
  • yazarların şu an dinlediği şarkılar

    42981.
    Severek Dinleyebildiğim tek rapçidir kendisi. sabah sabah güzel afyon patlatıyor *

    Eminem- lose yourself

    https://youtu.be/02Zm-Ayv-PA
    30 ... heureux et calme ciel
  • aşırı mutsuz bir şekilde yaşamaya devam etmek

    14.
    Niye yaşıyayım ki?

    Hayat herşeye rağmen devam ediyor. Bedensel engelli arkadaşlarım var benim, adamın bacakları yok ama mutlu, işi var, hobileri var.

    Bana noluyor da aşırı mutsuz olucam? Kimse beni anlamıyor diye mi? insanlar için yaşasaydım buna belki üzülebilirdim evet.
    33 -1 ... heureux et calme ciel
  • yazarların şu an dinlediği şarkılar

    42972.
    Skywatchers- dead flowers for her

    https://youtu.be/jilyLyGOINk
    28 -2 ... heureux et calme ciel
  • karma yükseltme yolları

    3.
    Profilimde yazan rakamların ne anlama geldiklerini bilmiyorum ben. nickimin yanındaki( yanındaki diyorum altındaymış) ve 3bin küsur olanın. Karma hangisi oluyor? Ben oylayınca da mı artıyor bunlar?

    Abi ben bunların anlamını, ne işe yaradıklarını bile bilmiyorum. Çoğu zaman görmüyorum bile onları. Yazıyorum, okuyorum, oyluyorum, çıkıyorum sözlükten * ne taktikler varmış vay arkadaş * bu rakamlar artsa ne artmasa ne * çok kasıyorsunuz sanki ya.
    37 -4 ... heureux et calme ciel
  • yeni şeyler getiriyorum